ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

محفل ۲۴ دانشجوی معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی دانشگاه امام صادق(ع). سعی می‌کنیم آن‌چه خودمان و دیگر دانشجوهای معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی به آن نیاز دارند را منتشر کنیم.
اگر شما هم اطلاعاتی برای انتشار دارید، با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.
شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

حکومت جهانی مهدی(عج)

این کتاب، اثر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی است. ایشان در این کتاب به سؤالات مطرح شده در زمینه حکومت امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) اشاره ای داشته، سپس سعی می نماید تا به دور از هرگونه تعصب و گرایش های افراطی و پیش داوریهای غیرمنطقی به پرسش های مطرح، پاسخ مناسب ارائه نماید. PDF این کتاب را می‌توانید در ادامه مطلب دریافت کنید.

نویسنده مجموعه مطالب خود را در دو بخش روش حکومت جهانی حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)و راه پیروزی امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)ارائه کرده است و در طی این دو بخش به شبهات و سؤالات موجود پاسخ می دهد، از جمله این که چرا آینده جهان روشن است؟ چرا انسان با وجود بدبختی ها و مشکلات بسیار باز به آینده امیدوار است؟ و نیز قسمت پایانی کتاب را به بحث از مدعیان دروغین مهدویت اختصاص داده است.

این کتاب در مورد ظهور حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)و ویژگی های حکومت او بحث می کند که علاوه بر ذکر مهمترین دلایل از کتاب و سنت، بسیاری از مسائل با ادلّه عقلی به ثبوت رسیده است. این کتاب به زبان عربی نیز ترجمه و منتشر شده است.

 

دریافت کتاب
حجم: 681 کیلوبایت
 

مطالب مرتبط:

خلاصه کتاب موجود موعود حضرت آیت‌الله جوادی آملی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی