ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

محفل ۲۴ دانشجوی معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی دانشگاه امام صادق(ع). سعی می‌کنیم آن‌چه خودمان و دیگر دانشجوهای معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی به آن نیاز دارند را منتشر کنیم.
اگر شما هم اطلاعاتی برای انتشار دارید، با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.

توجّه! توجّه!

دانشجویان رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی، شما را به خواندن گزارش کار ارسالی از سوی نماینده محترم کدرشته دعوت می کنم...

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم        

اندر کنش تعارض بین محیط و ارزش‌ها در کد رشته سیاسی 91 در آذر 92 دانشجویان تصمیم به‌عوض کردن نماینده و نماینده کد تصمیم به‌عوض شدن گرفتند. طبق نظریه‌ی جناب هانتینگتون همه‌چیز به‌خوبی و خوشی داشت می‌گذشت تا اینکه ارزش‌های جدیدی وارد کد و بچه‌ها شد و اینکه این ارزش طبق نظریه دوتوکویل باعث ایجاد توقعات فزاینده.

اما بعد. بالاخره انقلاب به پیروزی رسید و دانشجویان توانستند که حق (!) خود را از شاه سابق بگیرند و وی را سرنگون ساخته و خود را نگون‌بخت کنند...بگذریم بنده از شاه سابق پرسیدم که چرا قصد کنار رفتن از این منصب عظیم و این جایگاه رفیع و شأن منیع را دارند (زیرا که اگر حضرت مستطاب اقدام به استعفا نمی‌کردند محال بود باوجود نیروهای امنیتی و گارد پشتیبانی (حامد ونکی (عکاس معروف)) عظیم حضرتشان و چماق داران نظام (علی یاسمی و امیرحسین مکاری را عرض می‌کنم)، کسی بتواند حتی خیال تعویض به سرش بزند وایشان فرمودند که: دوستان توقعات جدیدی دارند و ما هم این‌گونه مدیریت را می‌پسندیم و این را مهم‌ترین دلیل کنار رفتن از عرصه قدرت عنوان کردند (طی استفتاءات مکرر این‌جانب از جنابشان و صحبت چهره ب چهره برخلاف زعم بعضی از دوستان که فکر می‌کردند...این را میگویم). بگذریم.

گفتیم که بر اساس حسن مروت و لطف فتوت منت بر سر رعیت نهیم و لطایف، وظایف و طرایفی که در چند ماه و اندی در حق ایشان انجام‌شده را ه منصه‌ی ظهور نهیم باشد که سبب شکر گذاری ایشان شود «من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق»

درنهایت از تمامی دوستانی که لطف کردند و همکاری با اینجانب را به‌خوبی انجام دادند تشکر می‌کنم. (نه نیازی به تشکر از من و نه تشکر من از اون‌ها است زیرا که اگر برای خدا نکردیم گم شدیم و اشتباه کردیم...) «ضاع من کان له هدفا الا الله» و اگر برای خدا کردیم اجرنا عند الله.

در اینجا بر خودم واجب میدانم از حضرت مکاری که وجودشان برای کد مایه‌ی توازن است و هم اینکه زحمت بسیاری کشیدند برای شرکت در جلسات کد (که این شرکت چیزی جز بیدار شدن از خواب و 90 درجه از مکان خواب حرکت کردن نبود) تشکر کنم.

فعالیت‌های کد در ترم چهارم:

1. برگزاری جلسات کد با حضور اساتید مدعو (آقایان دکتر خانی، فرهنگ، عزیزی، حسینی و جعفری)

تشکر از کربلایی میلاد موحدیان بابت مداحی و نوشتن نامه‌ها به اداره فرهنگی جهت بودجه، از علیرضا نادری جهت آماده کردن حلیم و یا پذیرایی‌ها با کمک محمدرضا عبد نصراللهی، از اتاق مالکوم ایکس به خاطر مهمان‌داری، از آقای مسرور جهت هماهنگی با اساتید.

آقای شفیعی، خانواده معزز و محترم شهدا ایثارگران و جانبازان، بالأخص امیرحسین ابراهیم یزدی برای بیدار شدن و تشریف آوردن، مهدی پور جعفری برای هندوانه و دوستانی که در خاطر حقیر نیستند.

2. جلسات صمیمی با حضور نماینده کد گرامی: علاوه بر جلساتی که با اساتید داشتیم نیاز بود که هر از چند گاهی با جمع‌شویم و درباره‌ی مسائل خاور دور باهم صحبت کنیم سه بار این جلسات تشکیل شد با حضور گرم دوستان همراه بود. (یک جلسه بعدازظهر و دو جلسه صبحانه) در این جلسات از همه مهم‌تر حضور کربلایی محسن کاظمی بود که از ایشان ویژه تشکر می‌کنیم. حسین وضعی و محمدحسین مرادی که ساعت 5 ونیم صبح از جمهوری برامون حلیم گرفتن هم جای تقدیر و تشکر داره، که کاری حماسی بود.)

3. صندوق صادق اندیشان: با کمک محمدحسین مرادی (16 نفر از اعضای کد عضو این صندوق هستن و تا الآن بیش از 5 میلیون تومان وام دادیم.)

4. کارگروه‌های مرتبط با گرایش‌های مختلف. (مهدی پورجعفری، ابوالفضل زارع، امیرحسین رشیدی و محمدحسین خانی (به ترتیب حجم فعالیت کارگروه) بسیار تشکر می‌کنم واقعاً دلسوز بودن برای بچه‌ها (گر چه دوستان گاهی کم‌لطفی می‌شد در حقشون))

5. پینت بال که زحمتش بر عهده‌ی علیرضا نادری بود. (با حضور دکتر شریعت و امیر پارسا، انصافاً به من که خیلی خوش گذشت گرچه تقریباً به مرز بازرگان خیلی نزدیک شده بودیم).

6. راه‌اندازی وبلاگ به‌زحمت علیرضا مهدویان و کمک محمدحسین خانی که ان‌شاءالله در آینده منشأ خیر و برکاتی بشه برای کد. (کما اینکه تا الآن هم...)

و...

همچنین از سایر دوستانی که بسیار زحمت کشیدند و لطف کردند تشکر می‌کنم. (محمدرضا داودی: برای درس فقه حامد ونک: برای عکاسی محمدحسین خانی: امور انفورماتیک، حسین وضعی: اداره امور خزانه‌داری، علی یاسمی: شیرینی که نخوردیم و سینمایی که نرفتیم، حامد کیانی و میثم حقیقت: مردان پشت پرده و دعاگو و...)

«قالت ان الملوک اذا دخلوا قریة أفسدوها جعلوا اعزة اهلها اذلة» (سوره نمل آیه 34)

ومن الله توفیق

آرش مقصودی

1393/4/2

نظرات (۱)

پس عکاس چی؟؟؟
حقتون بود عکس جلسات رو نمی گرفتم!!!!
پاسخ:
شما به بزرگواری خودت ببخش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی