ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

محفل ۲۴ دانشجوی معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی دانشگاه امام صادق(ع). سعی می‌کنیم آن‌چه خودمان و دیگر دانشجوهای معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی به آن نیاز دارند را منتشر کنیم.
اگر شما هم اطلاعاتی برای انتشار دارید، با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.
پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

معرفی کتاب: درآمدی بر اقتصاد سیاسی بین الملل

این کتاب که یکی از منابع آزمون دکتری است، توسط دیوید بالام و مایکل وست نگاشته و توسط دکتر ساعی و دکتر سیفی ترجمه شده است. مقدمه این کتاب را می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید.

معرفی کتاب

کتاب حاضر، درباره فرآیندهای حاکم بر نظام اقتصاد سیاسی بین‌الملل چون مرکانتیلیسم «مکتب بازاربست گرایی»، لیبرالیسم، ساختارگرایی و همچنین، نظریه‌های جدید انتقادی نگاشته شده است.

این کتاب در ده فصل تنظیم شده که در چهارفصل نخست مباحث نظری اقتصاد سیاسی بین‌الملل بازگو شده و در فصول بعدی به‌نظام مالی و پولی بین‌الملل پرداخته شده است. نویسنده در واپسین فصل کتاب با بررسی مسئلة شکاف میان شمال و جنوب، وضعیت اقتصاد سیاسی کشورهای فقیر و غنی را می‌کاود. در این راستا، آشنایی کلی با اقتصاد سیاسی بین‌الملل و مهم‌ترین دیدگاه‌های سنتی در آن، آشنایی با دیدگاه‌های مهمّ انتقادی در اقتصاد بین‌الملل، بررسی ساختارهای اقتصاد سیاسی بین‌الملل و نظام پولی بین‌الملل، آشنایی با اقتصاد سیاسی بین‌المللی انرژی، بررسی اقتصاد سیاسی کشورهای کمتر توسعه‌یافته و نظریات توسعه، محورهای مورد بحث در این کتاب هستند.

دریافت مقدمه کتاب اقتصاد سیاسی بین‌الملل
حجم: 62.5 کیلوبایت

*چاپ اول این کتاب در سال ۲در توسط نشر قومس با قیمت , تومان منتشر شده است.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی