ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

محفل ۲۴ دانشجوی معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی دانشگاه امام صادق(ع). سعی می‌کنیم آن‌چه خودمان و دیگر دانشجوهای معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی به آن نیاز دارند را منتشر کنیم.
اگر شما هم اطلاعاتی برای انتشار دارید، با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.
يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

کتاب: شیوه‌نامه ایران

 

پدید‌آورندهء هر اثر علمی نوشتار خود را بر دو ستون استوار می دارد، یا بر پایهء اندیشه‌ها و یافته‌های خود سخنکتاب شیوه نامه ایران می‌گوید یا از گفته‌ها و نوشته‌های دیگران بهره می‌برد. اخلاق علمی حکم می‌کند که استفاده از کلام و نوشتار دیگران با اشاره به منبع آن‌ها باشد تا خوانندگان بتوانند به سرعت و سهولت اصل منبع را بازشناسند و اگر احتیاج بود به آن مراجعه کنند.  

  از همین رو وجود شیوه‎نامه‎ای جامع بر پایهء روشهای پذیرفته‎شده درمجامع علمی معتبر و به عنوان راهنمای استنادی به منابع فارسی و انگلیسی و قابل‌استفاده برای پدیدآورندگان فارسی‎زبان ضروری می‎نماید. کتاب «شیوه‎نامهء ایران» به عنوان راهنمای استنادی به منابع فارسی و انگلیسی به صورت نویسنده - تاریخ تلاش دارد که به این نیاز پاسخ گوید. این شیوه‎نامه علاوه بر معرفی نظام نویسنده - تاریخ، روش استناد به انواع منابع را در شکلهای چاپی و الکترونیکی تشریح و برای آنها مثالهایی ارائه می‎کند.

نویسندگان: دکتر سیروس علی‌دوستی و دیگران

شابک: 9647519494

تعداد صفحه: ۱۵۶

دریافت
عنوان: شیوه‌نامه ایران
حجم: 3.95 مگابایت
توضیحات: راهنمای استناد به منابع فارسی و انگلیسی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی